Mr & Mrs Azmi

Mr & Mrs Azmi

Friday, June 3, 2011

Release tension di Lubuk Kelubi Hulu Langat.

Fuuhhhh! Setelah berhempas puas menempuh peak seasion di ofis, boss aku bagi suggestion kami pergi mandi -manda dgn fund yg kami simpan selama ni....tempat yg dipilih....Lubuk Kelubi Hulu Langat. Terima kasih pada organizer Ms Maswati & Mr Hezry yg ditugaskan untk trip kali ni...Sangat enjoy, buat BBQ, berakit dan lain2...



Acara menghidupkan api. Mr Kumar berhempas pulas meniup supaya berbara..sampai kurus dia tiup...


Keluarga berehat-rehat di homestay sementara ayam masak.


Antara orang yg curi tulang...kantoiii!


Ayam telah diletakkan di atas jaring bara api...Boss Shari sibuk membakar...


Aku bersama nasik lemak & ayam BBQ...Orang pertama yg merasmikan ayam BBQ..
Lepas makan kami serbu mandi air...mula lah acara berakit & menyakat org...Paling best, boss aku kena pecah telur ayam atas kepala..Sorry boss, mmg kami sengaja! Sekali sekala kan..kan....
Aku terpaksa balik awal sbb baru perasan aku tak bawak baju salin, takut demam sebab bersejuk gara2 baju tertinggal, kami mengundur diri..Kawan2 yg lain enjoy mandi di kawasan lebih dlm..Sorry geng, lain kali kita mandi sama2 ya...

0 comments:

Post a Comment

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers