Mr & Mrs Azmi

Mr & Mrs Azmi

Friday, June 3, 2011

Happy Birthday Mak!!

Pada 3 Mar yg lalu mak mertua aku dtg KL. Besoknya dia akan berlepas ke Kuching, rumah adik ipar aku...Arol. Kebetulan tarikh tu birthday dia..Kami lps je keje kelam kabut gi beli kek sbb diaorang akan sampai dlm kul 9 mlm...Aku hanya tapau mee goreng & nasik goreng kampung sebab klu nk masak rasanya lambat la dpt mkn malam.Cara yg senang hanya dpt tapau. Yang kelakarnya, masa nak beli kek, aku berlawan ngan my hubbie, bape batang lilin nak kena letak...sebab dia sendiri lupa bape batang semuanya. Sampai adik kedai kek pun senyum tgk kami berlawan (Bukan lawan gaduh ya dik..lawan2 manja)
Ini lah kek yg sempat kami beli.
.
.
.
.
.
.



 Susah gak nak wat surprise kat mak aku ni..Sebab dia asyik gi dapur..Katanya, "Ila, buat ape tu lagi? mai la sini berehat!". Aku jawap, "Tak buat apa mak, bersihkan fridge je!". Last2, supaya tak kantoi, aku mintak adik2 ipar aku halang pintu dapur....Inilah hasilnya....Kek berjaya dikeluarkan bersama nyalaan lilin.


 Posing bersama kek.


Hubbie pun nak jugak...


 Hari sabtunya pulak, lepas je keje halfday, kami pergi jalan bawak Azza yg tinggal dirumah kami. Kami pun bawak dia gi Muzium Negara. Sebernarnya kami sendiri pun tak pernah sampai ke sana. Hehehe...


Aku..takut sebenarnya..Berposing bersama tengkorak.


Hubbie berposing Machooo.


 Aku & Azza.


 Three of us...


 Then, kami ronggeng ke Wangsa Walk pulak, nak Karaoke. Sementara menunggu no. yg di panggil, kami gi makan dulu...Serbu....Popeye. First time jugak ke Popeye Restaurant.. 
No bad! Sedap!


Makanan kami berdua...Konon tak nak mkn banyak!


Muka my hubbie...Feeling nyanyi lagu irama keroncong! Hahaha..Klu tanya tu confirm tak ngaku!

0 comments:

Post a Comment

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers