Mr & Mrs Azmi

Mr & Mrs Azmi

Saturday, January 1, 2011

Nengok wayang!!

Bosan dok umah ari ni kami gi tgk wayang The Tourist!! best gak jalan citer dia sbb berjaya buat aku tak tido dlm panggung mcm citer2 sebelum ni..hehe.Sejak kawen ni susah skit nak gi tgk wayang..rancang2 nak gi last2 x jadi...
Sukanya tgk Angelina Jolie ni...bersahaja & cantik!!
Nice moveee..

then gi mkn mlm...mkn yg light2 je sbb ari ni terlewat mkn lunch...bayangkan mkn lunch kul 4 ptg ari ni..seb baik perut aku tak wat perangai...so, kami cari sate! teringat ada kedai sate kat Setiawangsa. 1st time gi sana,sampai je tgk org ramai. Duduk dah lama tapi takde org ambil order..dlm 10min pas tu dtg la sorang mamat ambil order..Sate ayam je tinggal...Huh! We decided gi kedai lain...

Kedai bad service!

Pusing2 Ampang , jumpa kedai ni...kami memilih sate & otak2!!! tapi yg tak bestnya sini..peniaga akan jalan setiap meja tanya ''ADA SIAPA ORDER''..! diaorang takde sistem meja...klu mcm tu sape order lambat then  tetiba ngaku dia punya mknan or minuman... UNTUNG  lah org yg dtg lambat tuh!!!
muka org tension sbb order air tak sampai2!

muka org menceriakan diri !!

hubbbie ngan aksi ape ntah ! 

Masa nak balik, aku cuak tetiba tgk handphone aku takde...klu toreh muka aku ngan pisau belum tentu ada darah...bila masuk dlm keta.....
FUUUHHHH ada!
lega!
Tak dapat aku bayangkan klu hilang, sayang woo..wlu tak mahal HP ni tapi sgt berguna..beratus2 no. ada dlm tuh. ni lah akibatnya klu ari2 aku kena bawak 3 bijik handphone kemana aja bila kluar! bosan sebenarnya..tapi ape nak buat KEJE..KEJE..KEJE!!!


1 comments:

Anonymous said...

Angelina....i loike

Post a Comment

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers