Mr & Mrs Azmi

Mr & Mrs Azmi

Friday, June 3, 2011

Jalan-jalan sambil kerja di Hatyai.

 Tajuk macam best, pergi jalan2..yg tak bestnya sambil kerja...14 Feb, aku kena follow group aku ke Hatyai..sangat penat sebab itinerarynya sgt peak...2days 1 night. Banyak masa abis dlm bas...penat sgt...Kali ni aku follow group Student from Indonesia...Bakal-bakal nurse nih. Pengetua dia mak aiihhh, punyalah BANYAK SONGEH. Actually aku pernah sampai di Hatyai masa aku kecik2 ngan parent aku, yg paling aku ingat kami pergi ke patung duyung di Samila Beach.


Sebahagian dari student...semuanya 2 bas.


Sgt unik bila ternampak patung Ronald Mc Donald ala Thailand..Sawadeeekap!


Aku dalam Tut-Tut...on da way gi breakfast.


Dua Tour Guide aku, Mr Tok Sam & Mr Johan. Mereka berdua ni jaga aku di sana...

 Air Kelapa Laut..sangat sedap...


Aku bersama mermaid di Samila Beach..2nd time i was here...

0 comments:

Post a Comment

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers