Mr & Mrs Azmi

Mr & Mrs Azmi

Sunday, January 9, 2011

Happy Mood!

Minggu ni aku Offday..yehaaa! sgt happy..klu leh nak tiap2 minggu, tp klu tiap2 minggu aku offday silap2 trima memo lah dari HR.hehe... selasa baru ni aku demam. sgt tak best bila aku MC masa Hubbie gi keje..takde org nak layan ngada2 aku masa demam..seb baik demam kali ni sehari jer..so, sabtu adalah masa aku gi jejalan..kami gi Sogo sbb ada Warehouse  Clearance! Rambang mata!


Shopping time!!

Barang2 yg dibeli: Kemeja & seluar keje, Coklat Cadbury,nata de cocon,quilt cover + cadar corak ikan yg sgt comei (dh aim dari dulu), bolster..Ikutkan ati semua benda aku nak beli!

Makan sebelum mulakan misi tingkat 7

Aktiviti ari ahad, kemas rumah, basuh baju, masak...Minggu ni aku masak Nasi Briyani & Ayam masak merah. 

nasi + ayam masak merah ngan papadom

Kul 3.30 ptg aku ada facial appoinment kat Adonis Sg Wang, Huwaaa muka ku di laser.Sgt sakit...Laser ni untk membuang pundi2 minyak kat area mata aku..Ini lah akibat kalau suka mkn makanan bergoreng aja! Makanan rebus tak layan konon lauk org2 tua...Skrg muka aku ada tanda2 hitam akibat pundi2 minyak tu terbakar...Hopefully benda ni cepat luruh dari muka aku...

0 comments:

Post a Comment

Wedding Anniversary

Daisypath Anniversary tickers